Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Στάσου εδώ.... άκουσέ με, διάβασέ με.... και μην με προσπεράσεις... ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ, ΕΛΛΗΝΑ! ΘΥΜΗΣΟΥ...





 Αγάντα ΕΛΛΗΝΑ! ΑΓΑΝΤΑ ... ΚΙ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ!

















Υπάρχει ένας τόπος στην καρδιά μου... η πρώτη ανάσα που πήρα...η πρώτη εικόνα... τα πρώτα μου λόγια.... η πρώτη και τελευταία μου αγάπη.... μια αγάπη, γεμάτη φως και χρώματα... από το βαθύ γαλάζιο ως το θαλασσί, κι ανάμεσά τους κόκκινο του πάθους χρώμα, πορτοκαλιά και μαβιά να παίζουν με το φως το λαμπερό....







Υπάρχει ένας τόπος στην καρδιά μου, που κανείς δεν μπορεί να μου τον πάρει...

Υπάρχει ένας τόπος στην καρδιά σου.... δες τον... φέρτον μπροστά σου... και ΘΥΜΗΣΟΥ...

ΘΥΜΗΣΟΥ πως ριγουσες όταν κρατούσες το κοντάρι με το πανί το λευκό και το μπλε....

ΘΥΜΗΣΟΥ πως ριγούσες στις νίκες των προγόνων σου....







ΘΥΜΗΣΟΥ πως πότιζες το χώμα της με τα δάκρυά σου, όταν φώναζες "ΑΕΡΑ" και "ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ"...

ΘΥΜΗΣΟΥ, πως στις φλέβες σου, δεν κυλά αίμα σαν των άλλων ανθρώπων, μα ΑΙΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ!







ΘΥΜΗΣΟΥ και γύρνα στο χθες, για να πάρεις δύναμη...
ΘΥΜΗΣΟΥ και γονάτισε σ' ένα ξωκκλήσι.....
ΘΥΜΙΣΟΥ και σφίξε στο χέρι σου το σπαθί των προγόνων σου και το τουφέκι του '40...












ΘΥΜΗΣΟΥ και ΣΗΚΩ, ΕΛΛΗΝΑ!
ΘΥΜΗΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΝΕ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΑΙ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ, ΚΑΙ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΗΡΩΑΣ ΘΕΣ ΓΙΝΕ.... ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΟΝΟ ΗΡΩΕΣ ΓΕΝΝΗΣΕ.
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ!









ΥΠΑΡΧΕΙ ένας τόπος στην καρδιά μου, που είναι η πρώτη και η τελευταία μου ΑΓΑΠΗ!
ΥΠΑΡΧΕΙ ένας τόπος στην καρδιά σου!
Κι αυτός ο τόπος είναι δικός σου και δικός μου!
ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΘΑ ΧΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΑΣ!
Αγάντα ΕΛΛΗΝΑ!
ΑΓΑΝΤΑ ... ΚΙ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ!
Μου φτάνει η ΨΥΧΗ μας να γιγαντώσει...
Δες, άκου, μύρισε τον βασιλικό και το λεμονοθύμαρο και θυμήσου....






Η ΕΛΛΑΔΑ, ΖΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΖΕΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ!

ΑΜΗΝ!








Πηγή




ΘΥΜΗΣΟΥ και γύρνα στο χθες, για να πάρεις δύναμη...




BONUS BINTEO:


1 σχόλιο:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...